Często Zadawane Pytania

Zamówienie i płatność

Czy oferujecie darmową wysyłkę?
Tak, oferujemy darmową wysyłkę wszystkich zamówień do Polski. Możesz również zdecydować się na ubezpieczenie przesyłki za 9,99 zł.

Czy mogę anulować zamówienie?
Staramy się szybko przetwarzać zamówienia. Jeśli chcesz anulować zamówienie, skontaktuj się z nami jak najszybciej, pisząc na adres: kontakt@brava-poznan.pl.
Dołożymy wszelkich starań, aby spełnić Twoją prośbę, jednak nie możemy zagwarantować anulowania zamówienia po jego przetworzeniu.

Jaki jest czas graniczny składania zamówień?
Czas graniczny to 17:00 (GMT).

Jak długo trwa otrzymanie mojego zamówienia?
Zazwyczaj przetwarzamy i wysyłamy zamówienia w ciągu 1 - 2 dni roboczych (poniedziałek–piątek). Szacowany czas dostawy to 5 - 7 dni roboczych od momentu wysłania. Prosimy pamiętać, że są to wartości orientacyjne – rzeczywiste czasy dostawy mogą się różnić.

Czy otrzymam numer śledzenia?
Tak, po wysłaniu zamówienia otrzymasz e-mail z potwierdzeniem wysyłki oraz numerem do śledzenia przesyłki.


Zwroty i refundacje

Czy mogę zwrócić przedmiot?
Tak, oferujemy 30-dniową gwarancję zwrotu dla nienoszonych, niepranych i nieuszkodzonych przedmiotów z oryginalnymi metkami.
Aby uzyskać więcej informacji na temat naszego procesu zwrotu, terminów i wyjątków, odwiedź naszą stronę zwrotów.

Jakich przedmiotów nie można zwrócić?
Nie można zwrócić przedmiotów używanych ani produktów bez oryginalnego opakowania, metek lub etykiet.

Jak złożyć zwrot?
Aby zainicjować zwrot, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem kontakt@brava-poznan.pl lub telefonicznie pod numerem  +48 732 125 905  . Otrzymasz numer autoryzacji zwrotu (RAN) oraz instrukcje dotyczące procesu zwrotu.

Kto płaci za wysyłkę zwrotną?
Pokrywamy koszty wysyłki zwrotnej, jeśli zwrot wynika z naszego błędu (np. błędny, uszkodzony lub wadliwy produkt). W pozostałych przypadkach koszt wysyłki zwrotnej ponosi klient.

Jak długo trwa przetworzenie zwrotu?
Zwrot zostanie przetworzony w ciągu 10 dni. Twój bank może potrzebować dodatkowych 7 dni roboczych na zaksięgowanie środków na Twoim koncie.